2012. november 26., hétfő

Hétfői gyöngyszem: Nagy Istvánné Ili




Névjegy: Nagy Istvánné Ili

Kedvenc szín: barna és bézs

Kedvenc foltvarró technika: a modern technikákat kedvelem leginkább, de egyébként mindennel foglalkozom

Kedvenc város: Eger.

Kedvenc film: A farm, ahol élünk; Istenek és Emberek

Kedvenc könyv: Eleanor H. Porter: Az élet játéka

Mesélj magadról!
Tiszapalkonyán élek férjemmel, miután két gyermekem kirepült a családi fészekből. Lili lányom Budapesten jogászkodik és él három csodálatos unokámmal, építész fiam, István rövidesen a szomszédos családi házba költözik feleségével és két ennivaló kisunokámmal.

Mióta varrsz, hogyan érintett meg a foltvarrás?
Tíz éve "fertőződtem meg a foltkórral", amit annyira megszerettem, hogy naponta késztetést érzek az öltögetésre. Nagy szerencsém van, hogy a párom - olykor hosszú órákon át tartó - kreatív alkotótevékenységemet lelkesen támogatja, sőt, építő kritikáival és ötleteivel gyakran újabb lendületet ad. Varrni egyébként már 18 éves korom óta varrok, miután gimnáziumi éveim alatt ez volt a "politechnikám". Szabtam-varrtam magamnak és gyermekeim születése után nekik is. Mindig is felkeltették érdeklődésemet a kreativitással, kézműveskedéssel kapcsolatos dolgok, éppen ezért 10 éve gondolkodás nélkül jelentkeztem a helyi foltvarró alaptanfolyamra. Azt követően léptem be a Tiszavirág Foltvarró Körbe és a céhbe is.

Mutasd be egy kedvenc munkádat!
Szívesen varrok táskákat, ezzel a darabbal régiós pályázaton közönségdíjat nyertem.



Az alkotás mellett mivel töltöd a szabadidődet?
Teljes mértékig kitölti szabadidőmet a foltvarrás. Öt unokám és nyaranta a kertünk gondozása.

Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?
"Munkás, vidám öregséget, hol, mit kezdtem, abban véget. "

Azért vagyok céhtag, mert …  A céhtagság számomra egy rendkívül hasznos dolog, mert azon túl, hogy a legfontosabb, országos és regionális szintű híreket, pályázati kiírásokat, rendezvényekkel kapcsolatos információkat a céhes  honlapról, újságból szerzem, egy jó kis közösséghez is tartozom, olyanokkal találkozom, akik hasonló érdeklődéssel bírnak, és nem akad fenn a szemük, ha applikációról meg tűzésről beszélek nekik....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...