2012. augusztus 13., hétfő

Hétfői gyöngyszem: Keresztesiné Kastenmayer Enikő



Mesélj magadról!
A Praktika újságban jelent meg régen egy bevásárlótáska nagymama virágoskertje technikával. Nagyon tetszett, és sikerült megvarrnom. Ezen felbuzdulva vettem német pw újságot, és varrtam faliképet, asztalterítőt. Majd az interneten rátaláltam a Karcagi Táborra, és jelentkeztem az első két napra. Ennek már öt éve.  Itt bekerültem a sűrűjébe, és végül Kacsuk Évi segítségével varrtam egy csillagos faliképet. Így kezdődött az én szerelmem  a foltvarrással, mely azóta is töretlen. Egyedül varrok, mivel a környékemen nincsen egyetlen csoport sem, de nagy segítség néhány foltos barátnőm, illetve az internet. Igyekszem közös varrásokra, táborokba eljutni, hogy bővítsem ismereteimet, és még több mindent megtanuljak, illetve új barátokat szerezzek.
Általában minden szabadidőmben varrok, kézzel vagy géppel, utazás közben, bármikor. De ha néha ki akarok kapcsolódni, akkor csak az olvasás jöhet szóba.


Kedvenc technikám az angol papírtechnika, mert nagyon szeretek kézzel varrni. Most főleg a lila szín őrülete tart nálam, de alapvetően kék párti vagyok.
Mindig az a kedvenc munkám, amint éppen dolgozok, vagy amit legutóbb tanultam. Most a bargello a kedvenc, készítettem hagyományosat Karcagon, blokkosat Kecskeméten, most a többi változata izgatja a fantáziámat.


Remélhetőleg 10 év múlva is lesz elég időm hogy folytassam és elmélyülhessek a foltvarrásban, és valószínűleg már nem leszek egyedül, mert a lányomat is sikerült ezzel megfertőznöm. 
Azért vagyok céhtag, mert jó egy közösséghez tartozni aminek azonos a mozgatórugója. Jó, hogy van egy központi szervezet ami összefogja ezt a szerteágazó „társadalmat”.

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...